1 år =) 22/4

Vaknade överlycklig, och tidigt för att kunna fixa mig för att åka till min älskling. Det är nämligen så att vi firar ett år sen vi blev tillsammans. Det var ett år sen han lämnade Mikaela för mig =), låter hemskt men det är inte riktigt det när man vet historian om henne, älsklingen och mig. Lång historia tar det någon annan gång.

Iallafall så kom jag fram till älsklingen vid halv 10 eftersom jag gick in för att köpa lite saker jag skulle behöva till min del av dagen. Vi hade delat dagen så att jag hade morgonen och älsklingen kvällen.
Så jag gick in i Coop och köpte blockchoklad, frukt, grädde, marshmellow och ägg. Jag hade nämligen tänkt göra frukost i sängen men det gick inte för Simon (styvpappa) var hemma och jag tyckte det var pinsamt, så jag väntade tills älsklingen vaknade och gjorde det sen vid bordet. När vi hade ätit klart hade jag planerat en liten mysig picknick men det var fett kefft väder så det blev inte det heller utan det blev mys i sängen istället, till en fett keff film =P HAHAHAH asså jag rekommenderar att se den =P.

Vi hade mysigt och trevligt med film å chokladfondue med marshmellows, gott. Sen blev klockan sex då åkte vi för att älsklingen skulle få bestämma vad han ville ha i present. Men han bestämde sig inte så vi åkte in till stan för att börja hans del av dagen.
Och när vi kom fram till stan blev klockan nästan sju så vi skyndade oss att hämta bio biljetterna till filmen han hade bokat och för att sen åka till en SKIT mysig restaurang. När vi var på väg köpte älsklingen en ros till mig, skit fin och SKIT gulligt av älsklingen.

När vi kom fram stod vi i kö för att få bord i typ 20-30 minuter sen när vi fick bord beställde vi mat som kostade typ 200 kronor per tallrik. Men det var skit gott, och så värt pengarna. När vi hade ätit klart åkte vi för att se filmen. När vi kom dit hade filmen redan börjat, men vi hade inte missat så mycket typ 5 minuter. Skräckfilm. Älsklingen ville skrämma mig =P, jag är inte så lätt skrämd men den omg första gången jag skrek. Hihi pinsamt (A).

När filmen var klar började jag få ont i magen (röda veckan) och vi gick in ock köpte glass (A). Kallt för glass men mysigt.
Vi gick snabbt förbi Toxic för att hälsa på Maya för det var hennes studentskiva. Vi var där i typ 40 minuter innan vi åkte vidare hem till älsklingen,
När vi sen kom fram hem till älsklingen var klockan typ tolv. Och han hade planerat VÄRSTA myset. Han hade gjort iordning hans rum med levande ljus, och hela rummet lyste rött. Han hade gjort iordning jordgubbar doppade i choklad. SKIT GOTT:

Vi satt å hade det skit mysigt och ät dom och kollade på film. Kommer inte ihåg namnet på den.
SKIT mysig dag. Somade i älsklingens famn också. Finns inget mysigare än det.
Sov HELA kvällen i älskligens famn och åkte hem sen vid fyra tiden dagen efter. då låg älsklingen till och med kvar och sov.
Asså förfan vilken underbar dag, Fan det har varit ett helt underbart år med älsklingen skulle ALDRIG byta ut den mot något. ALDRIG.
Finns INGET BÄTTRE ÄN ÄLSKLINGEN.

Älsklign jag älskar dig mer än något annat på hela denna jord, Du är för underbar för att kunna beskriva. ALLTSÅ NI FÖRSTÅR INTE HUR UNDERBAR HAN ÄR. JAG DÖÖÖR SÅ UNDERBAR SOM HAN ÄR. GÅR INTE ATT BESKRIVA ÄLSKLINGEN MED ORD, INTE ENS HANDLINGAR GÅR ATT BESKRIVA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0