Dagen

Idag va jag med pappa till typ fyra tiden sen åkt vi till min farbror som hade bjudit över familjen men ingen ville följa med pappa och jag hatar att pappa gör något ensam så jag följde med honom, jag har inge problem emot min farbrors fru. Hon är ny ingift så hon är inte släkt (tycker inte om släkten ju), så jag har inge problem emot henne. Hon tycker om mig också.

Första gången jag träffade henne var i somras när min farbror skulle ta mig till akuten. (Åkte till akuten efter att jag fick en sten i ögat av en kompis, hon kastade "macka". Och pappa och min lillasyster hade precis åkt till Italien så pappa kunde inte ta mig så jag var tvungen att ringa min farbror. Han följde med mig till akuten och när det blev min tur att se läkaren åkte han för att hämta hans fru. Men dom var inte gifta än då utan bara förlovade. Sen när han hade hämtat henne och kommit tillbaka var jag klar. Och när jag såg henne visste jag att hon ALDRIG skulle bli som släkten.) Hon är skit snäll och inte alls som alla andra =) . Äntligen någon normal =) 

Iallafall tillbaka till min dag: 
Jag frågade pappa om det bara skulle vara vi och han sa att han inte visste men jag åkte med pappa ändå, sen när vi kom fram var min faster där och hennes tre barn, (ånej) men jag sket i det, jag hjälpte min farbrors fru i köket istället. Vi åt mat sen hjälpte jag henne att diska, så hon diskade och jag sköljde ur sen torkade jag allt medans hon satt och vilade. Hellre det än att sitta med alla andra. Medans jag stod och torkade disken kom min andra faster och hennes son, man och svärmor. Men jag gjorde inget efter det utan jag satte mig framför min farbrors dator och spelade "kungen".

Sen blev klockan typ halv åtta och vi åkte hem. Eller inte direkt, vi skulle skjutsa hem min faster och hennes barn och eftersom vi var nära farmor ville pappa hälsa på henne, men när vi kom fram till farmor var hon inte hemme utan hos min faster (hon jag hatar mest, hela hennes familj) så det blev krig med mitt ego för att ta mig dit. när vi kom in stod jag och tjatade på pappa hela tiden att jag ville hem (Som ett litet barn) När vi kom hem hämtade jag min cykel =) för att fixa den.
Och nu sitter jag här för att snart ringa älsklingen och sova.

Jag skulle ringa min Raghda men fick aldrig tid att ringa henne, blev så mycket som hände idag. Jag ringer henne imorgon <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0