Den bästa Kafsche <3

Jag ska berätta om min lilla kossa Raghda, träffade henne för 5 år sen i Malmö. Familjen åkte ner dit för att min kusin skulle förlova sig. Och vi stannade hos min mammas kusin Marina som är Raghdas kusin också. Då ringde Marina till Raghdas mami och bad dem komma över. Alltså det sa klick på direkten mellan oss, vi blev skit bra vänner på direkten. Hon var exakt som mig, kände mig skit bekväm med henne.

Efter ett år tror jag det var kom hon till mig i Stockholm och OMG vilka minnen vi fick från det besöket. Vi måste ha gjort allt som gick att göra =P. HAHA omg å våra flabbar hemma, vi måste ha gjort min mamma å pappa galna. Vi fjantade oss fett mycket. ·Hihi när vi skulle sova sov vi aldrig, vi måste ha sovit typ 10 timmar på hela den veckan hon var hos mig. Jag lät henne aldrig sova normalt, brukade ta med mig snacks som vi satt å tjockade oss med mitt på natten. Vi måste ha pratat om ALLT. Alltså det är verkligen minnen för livet vi fick då.

Sen efter det åkte jag till Malmö över julen, å tro mig jag var hos min pappas kusin å jag hade så hellre varit med Raghda, för att vara hos pappas kusin var skit tråkigt för hon lämnade mig hela tiden för att var med hennes kompisar. Raghda hade aldrig lämnat mig för hennes kompisar, och snälla på bara de två dagarna jag var med henne hade vi SKIT kul.

Hon kom sen till Stockholm på min 18 års dag. Jag var SKIT glad över det =). Fick släpa med mig henne till skolan varje dag (A) men hon klagade inte =) sen festade vi i två dagar =) SKIT KUL ATT HA HENNE PÅ MIN FÖDELSEDAG =)

Å jag längtar som fan till hennes student då jag ska åka till henne =) Tiden går så segt, alltså fan jag saknar henne =(. Det är skit tråkigt att vara ifrån henne så mycket, men jobbigare när det gäller avståndet =( å nu ska hon lämna mig och flytta till Tyskland =( HUR KAN DU ='( Har aldrig träffat hennes kille men jag gillar honom inte för att han tar henne ifrån mig =(  Dumma åsna ='(

Glöm mig bara inte =(. Kom till mig lite då och då, och jag kommer åka till dig då och då.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0