förlåt <3

Jag vaknade SKIT otrevlig mot min älskling, va inte meningen. Vet inte varför jag va så, inget hade hänt så jag har ingen aning om varför jag var så. Kanske för att han gick och la sig igår utan att säga god natt till mig. Suger att sova utan ett god natt från honom. Men det var skit onödigt av mig att flippa så på honom, han var ju säkert skit trött igår. Förlåt älskling <3


Jag spenderade dagen med pappa igen, faktist skit trevligt att vara med pappa. Han sitter alltid och mobbar och skrattar åt alla fjantiga saker jag gör.
När vi kom hem åt vi mat sen tog pappa fram godis påsen vi köpte igår. Jag va inte sugen alls (stolt). Men min lilla syster försökte suckta mig men det gick inte =P Jag bestämde mig för att sluta äta godis för 1 månad sen och jag kände inget sug alls för det. Visst ibland vill man ta en liten tugga för smakens skull men jag har hållit mig.


Jag tog en promenad med mami till Lillsjöns "nya" plats. Den typ byggdes klart förra året tror jag det var, då Kungen kom för att inviga den. Vet inte riktigt vad den heter =P. Fan vilken skön utsikt.  Men den var FULL av fjortisar som satt och rökte vattenpipa och drack öl. Inget liv.


Måster säga att jag är en idiot =( Jag har behandlat min älskling SKIT dåligt den senaste tiden, jag flippar för inget och låter allt gå ut över honom. Alltså seriöst jag måste sluta, om jag är irriterad på andra ska jag inte låta det gå ut över min älskling. Men fan jag är sån kyckling att jag inte vågar låta det gå ut över de jag egentligen är irriterad på. Nä nu ska jag sluta låta min älskling få allt skit. 


Älskling jag älskar dig skit mycket och du vet att jag har det jobbigt, och du vet att det aldrig har varit meningen att flippa på dig. Baby förlåt <3 Bahebek moot walla <3


Love is of all passions the strongest, for it attacks simultaneously the head, the heart and the senses / Lao-Tse


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0