God morgon =)

Vaknade imorse till min kossas röst =P Det var skit länge sen man vaknade till den =P
Hon ringde mig igår men jag kunde inte prata så när jag rinde tillbaka var hon upptagen så jag fick ett samtal av henne på morgonen =P
Skit söt, men mobbad som vanligt =P. Vi pratade i 25 minuter tills hon stötte på sin babii och hon sa att hon skulle ringa upp. Det har gått en timme sen hon sa de och inte har jag fått något samtal heller =(. Hon glömde bort mig =( .
Vi pratade om lite allt möjligt. Och hon visade bara hur dum hon var hela tiden. Habibti det är ingen idé att leka smart för vi vet att du inte är det =P. Och snälla ingen normal människa vaknar 7 på helgen. DET ÄR ETT TILLFÄLLE ATT SOVA UT. Hon är helt knas, på vardagarna när hon ska till skolan kommer hon inte ens upp ur sängen, men på helgerna kan hon inte stanna kvar i sängen =S du är konsigt min lilla kossa.
Jag kommer verkligen sakna henne när hon flyttar men det finns inget jag kan göra åt de, får typ åka till henne några 100 gånger varje år.
Habibti va inte orolig du betyder mycket mer än dom, å det finns inte en enda chans att dom kommer betyda mer <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0