helgen

Helgen bestod inte av så mycket saker.

Fredagen åkte jag till skolan för att göra klart projekt bajset och blev bara deperimerad av att gå av tåget ens. Sen blev det bara värre när jag satte mig med min projektgrupp. Blev så fucking irriterad när jag satt med dom. Kändes som att tiden inte ens tickade, de gick så himla långsamt. Men iallafall när vi var klara åkte jag hem och vi skulle få gäster så jag var inte så glad då heller. För gästerna var nämligen min kusin och hans fru, och jag tycker inte om dom. 

Men iallafall när jag kom hem satt dom på tåget alltså kom dom med bussen efter mig. Jag var social och för inte vara för oförskämd sen åkte pappa och kusinen till systemet och jag och mamma tog en promenad med kusinens fru.
Efter promenaden blev det mat och film mys framför tv:n med en film. men jag satt vid baren och höll på med min dator. Var inte riktigt så social då. Men men, sen blev det läggdags och jag ringde älsklingen som inte kunde sova trotts att han jobbade dagen efter mitt på morgonen.

När jag sen vaknade på lördags morgonen var gästerna kvar och jag var tvungen att vara social. Men dom åkte sen knappt några timmar efter att jag hade vaknat, sen satt jag bara och latade mig resten av dagen.
Och söndagen bestod av plugg plugg plugg plugg. Jag började plugga redan när jag först vaknade och fortsatte tills jag skulle sova.

Älsklingen hade åkt på studentskiva hos Jenni (bästa kompis lilla syrra) och jag satt och läste min bok för att hålla mig vaken tills älsklingen skulle hem så jag kunde hålla honom sällskap hem. För om jag hade somnat hade jag aldrig orkat hålla honom sällskap hem. Klockan halv fyra ringde han mig när han satt och väntade på nattbussen hem. Och jag var glad och tyckte han skulle tycka det var gulligt av mig som hade suttit så länge och väntat på honom. Men det var inte riktigt den reaktionen jag fick och jag fattade inte riktigt vad som hände. Men han var allt annat än glad på mig =S och varför hade jag ingen aning om varför.
Så jag somnade helt förvirrad över vad som hade hänt. Något hände under kvällen men vad =S?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0