Jeff

Igår på kvällen åkte jag och älsklingen till Kistamässan för att se Jeff Dunham. Vi kom dit vid fem tiden, då stod det redan folk i kön in, knappt en halvtimme efter blev kön SKIT lång. Då sprang älsklingen till Kista centrum för att dra ut pengar för att kunna köpa mat. Sen när han kom tillbaka köpte han maten och dom började släppa in människorna. Vi fick skit bra platser i mitten packeten. Vi satt där i två timmar och kramades och pussades, sen blev klockan typ kvart i åtta då började dom visa lite saker på projektorn. Skit roliga.
Klockan kvart över åtta kom Jeffs kompis Brian "Gittar man" upp och drog några skämt, skit rolig. Sen kom Jeff klockan halv nio =). Skit rolig. Han höll på till klockan typ halv / kvart i elva.
Aldrig garvat så mycket i hela mitt liv =P, grät så mycket som jag garvade.

Älsklingen mår inte så bra nu för tiden, lite mitt fel. Men jag hatar det som fan när han inte mår bra. Känner verkligen i mitt hjärta att he´s in pain. =( Finns inget jobbigare än det. =(. Förlåt älskling för allt =(.


Här är lite bilder från igår.

Lite saker på projektorn










Kommentarer
Postat av: Rebecca

Kul bilder :)

2009-04-10 @ 12:37:13
URL: http://stockholmsflickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0