jobbig =S

Igår på kvällen pratade jag med älsklingen, eller rättare sakt smsade med älsklingen och han mådde inte bra så han gick och la sig. Men efter att jag sakt god natt till honom vet jag inte riktigt vad som hände, men jag började gråta och kunde inte sluta gråta. Slutade prata med älsklingen klockan ett och jag grät hysteriskt fram till klockan fem när sömnen tog mig. Jag smsade honom vid typ klockan tre och sa att jag inte kunde sluta gråta, men jag tror han var för trött för att pick me up för han gjorde det bara värre. Det var sanningen han sa och den gjorde så ont att jag inte klarade det. Det var av rädslan jag grät =(.

Imorse när jag vaknade orkade jag inte göra så mycket för jag var lite ledsen över att älsklingen inte hjälpte mig igår på kvällen men de försvann sen när jag ringde honom.
Min projektgrupp skulle träffas klockan två i biblioteket och jag åkte hemifrån halv ett för så galen som jag är hade jag bestämt mig för att cykla dit. Avståndet är 15 km. och det tog mig 1½ timme att komma fram. Men det var för att det var 100 uppförs backar och jag stannade i typ 10 min och pratade med älsklingen i telefonen. Men när jag kom fram var jag inte lika trött som jag hade trott att jag skulle vara utan jag var bara jävligt torr i halsen =P vattnet jag hade med mig blev varmt på vägen =P.

Men när jag kom fram prick klockan två var det ingen där förutom Elin. Så vi satt och väntade på de andra tre tjejerna. När de kom planerade vi och pratade om projektet och efter en timme var vi klara och jag satte mig på cykeln för att cykla hem. Den här gången tog jag min tid eftersom jag inte hade någon tid att passa.
På vägen finns det typ en km som inte har någon gångväg och bilarna kör 70 km/h där så det var lite läskigt att cykla där men jag klarade det =P .

Älskar att cykla ner för en nerförsbacke utan att hålla i mig å bara flyga. Skit härlig känsla. =) Älsklingen tycker inte ens om tanken att jag cyklar för han tror jag cyklar som en galning, (vilket jag ibland kanske gör).
Men iallafall jag cyklade en liten omväg hem för jag ville inte cykla igenom min gamla skola (HATAR DEN) så det blev en liten extra runda.

När jag bara hade några meter kvar kom bussen och jag visste att min syster eller kusin skulle vara på den, och min kusin va på den, så när jag kom fram fick jag sms från honom. Han var inte riktigt säker på om det var jag eller inte, och när jag sa att det var jag undrade han vart jag hade varit och jag sa i skolan och han trodde jag hade cyklat från stationen, han trodde mig inte när jag sa att jag hade cyklat HELA vägen. Men efter ett tag trodde han mig å började mobba mig för det =P. Men men småbarn förstår inte sånt =P.

Jag fick tillbaka min mobil när jag kom hem. Jag hade nämligen köpt en ny mobil för ca två månader sen och tagit väl hand om den, jag tappade den inte jag hade den runt halsen för att vara försiktig med den och för tre veckor sen gick den sönder (av sig själv) så jag lämnade in den för lagning och fick en lånemobil som tyvärr nog gick sönder i torsdags. Jag råkade (A). 

                                                                                            Min Mobil =)



Sen försökte jag skriva projekt skitet jag skulle skriva tills imorgon. Det gick =P efter 100 år =P.

Älsklingen har varit med Rikard och Ola hela dagen idag och vid halv nio sa han att Rikard och Ola skulle in och ta en drink någonstans och jag sa att han kunde följa med (han vill nämligen inte gå ut utan mig). Så vid halv elva åkte dom och älsklingen märkte att hans mobil inte var laddad (inte ovanligt). Blev lite arg för jag har ALLTID sakt att han ska ladda den när han ska ut så jag kan få tag på honom. Men nu får vi hoppas batteriet håller tils han kommer hem.

Så nu sitter jag och väntar på att han ska åka hem så han kan ringa mig. =)  
                                                                                           God natt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0