Kladdkaka =)

HAHAH OMG jag försöker göra en kladdkaka men det går inte, och kom att tänka på Raghdas dumma sätt att göra sina kladdkakor =P . .
HAHAHA den dumma Raghda skulle baka en kladdis men hade glömt att sätta på ungnen så hon bah hmm vad är lika bra som en ugn, vet ni vad hon gjorde. HAHAHAHA hon la in smeten i mikron =P ASSÅ OMG habibti så dum kan du inte vara.
Men jag är inte lika dum =P jag hade ugnen på men efter knappt 5 minuter började det lukta bränt =S jag bah WHAT THE FUCK. den hade redan blivit bränd =P fattade inget, men jaja jag tog bort det brända så la jag in den igen för den va inte klar. Nu får vi se om den blir bra eller inte.
Jag hatade kladdisar förut, men efter att ha smakat min älsklings SUPER goda kladdisar har jag blivit beroende. och jag var så sugen idag så jag bad honom om receptet men jag måste ha gjort något fel för den blev inte som hans =(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0