onsdag 15/4

Dagen va så romantisk. Det var skit fint väder och jag hade åkt till min älskling redan på morgonen. Han sov som vanligt när jag kom, men de gjorde inget för han är DÖ gullig när han sover.
Dagen innan på kvällen hade han fixat skit mycket, han hade lagat mat, bakat kladdkaka och städat allt för min skull =$. Så när han sen vaknade började han förbereda allt, han tog fram allt och vi gick ut till stuttsmattan och satte oss i solen och åt maten. Det var pastasallad, SKIT god. vi åt och pratade om allt och sen blev det efterrätt =) KLADDIS =D. Men när älsklingen kom med kladdisen hade solen försvunnit så han hämtade ett täcke och vi la oss ute åt kladdisen och låg kvar i myste. Asså det var skit mysigt och SKIT gulligt av honom att göra allt de.
Och jag fick ett jättegulligt kort ifrån honom som han hade skrivit skit gulligt i <3 .  Älskar att hålla om min älskling, hans famn är SKIT mysig. 


                                                             ÄLSKAR DIG SKIT MYCKET <3  


Kommentarer
Postat av: Habibi<3

Habibti wahashtnee - Ana behebek <3

Yourse Forever Christiannn

2009-04-18 @ 12:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0