Projektdag

När jag vaknade i morse hade jag glömt bort att flickorna skulle komma till mig för en projektdag, så jag gick upp klockan 11 då jag trodde dom skulle komma. Jag segade mig upp för jag somnade vid fyra tiden så jag var fortfarande skit trött. Sen kom ame hit för att hon skulle övningsköra med pappa. Knappt några minuter efter kom Elin och Jenny.
Vi satte oss vid köksbordet och pratade om lite saker med min stora syster. Vi fick sen ett sms från N, där hon för andra gången hittar på någon ursäkt för att inte komma till projektdagen. Vi blev ju självklart lite upprörda av de så vi messade tillbaka och sa till henne att om hon inte kommer på onsdagens projektdag är hon inte med oss längre. Hon har inte varit med på något vi gjort förutom när vi haft möte med projektledaren. Så vi tyckte det var fett dåligt att vi ska göra allt och att hon inte gör något.

Sen efter 1 ½ timme kom Sofia, och vi fortsatte prata om N och sen självklart projektet.
Vi pratade om massa saker om projektet som skulle göras till onsdag, sen blev klockan fem då åkte dom.


När dom hade gått ringde jag min älskling och pratade om lite saker jag störde mig på. Jag har varit fett irriterad på den senaste tiden på allt och har bara min älskling att vända mig till. Vilket är skit skönt att ha någon att vända mig till när jag känner mig helt nere. Jag har kommit på att den enda jag egentligen har är min älskling <3. Och min Monika.


Förra veckan i måndags ringde jag min lilla Raghda och fick veta chokande (men glada) nyheter. Att min lilla flicka ska gifta sig =) . Har saknat min lilla kossa och hon åkte på semester med hennes pappa och lillebror igår så nu väntar jag på att hon ska komma hem igen.
Hon har lovat att inte åka och köpa bröllops klänningen utan mig =).

Jag sak bara säga en sak innan jag går, ha heller en sann kompis än tusen falska.

Kjam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0