Söndag den 12/4

Oj förlåt för att jag inte har skrivit på länge, mycket som händer.
I söndags var det min farfars årsdag, kan inte förstå att det gått 3 år sen han lämnade oss =(. Saknar honom skit mycket. Tro mig ni fattar inte hur mycket jag saknar honom, borde verkligen ha varit med honom mer. Ta vara på tiderna ni har med ALLA för man vet inte om de kanske är sista dagen ni ser dom, vad som helst kan hända. Ta inte folk förgivet ='(.
Iallafall i söndags var i hos farmor, vilket jag krigade för att inte vara. Jag ville inte åka till farmor inte pga henne, jag vill ta vara på tiden med min farmor men jag ville inte till henne pga alla andra där, jag har nämligen bojkottat släkten (förutom farmor). Så det blev feta kriger för att få med mig till farmor. men när jag va där satt jag bara i farmors rum med min farbrors fru (hon är den enda snälla av dom "ingifta") sen åkte systrarna å jag hem medans pappa var kvar där.
Asså ni förstår inte mitt hat för släkten, jag skulle kunna strypa dom alla. Så att vara där va rena misshandel för mitt psyke.

Under dagen satt jag och fortsatte plugga Biologi. SKIT tråkig dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0