cheesecake

God morgon!

Igår på morgonen hade jag öppnat mitt fönster till mitt rum och hade glömt bort det tills jag skulle sova när jag gick in i mitt rum och det var ISKALLT. Så jag försökt värma mig i sängen så jag hade mjukis kläder på mig, sen satte jag datorn i knät för att värma mig av den också (för den blir varm när den är på att bra tag). Hjälpte lite men jag frös fortfarande.
Jag var så uttråkad att jag satte mig och ritade (visar resultatet sen) blev faktist rätt nöjd med de. Sen ringde älsklingen och vi pratade i typ en timme innan jag kände av tröttheten och han kunde höra det på mig också. Så jag somnade med mjukisarna på mig för att inte bli sjuk, men imorse vaknade jag och höll på att dö av värme. Solen sken rakt in i mitt rum och jag vaknade av värmen. (På morgonen skiner solen från mitt rums håll, på eftermiddagen skiner solen från andra hållet).

Så när jag gick upp gick jag in och duschade, skönt som fan. stod där en halvtimme. När jag kom ut gick jag upp för att äta lite frukost, det blev min cheesecake som jag bakade igår. Jag tyckte den var god, men mina systrar tyckte inte om den =( dom gjorde mig skit ledsen för jag hade hållt på skit länge med den =( . Men å andra sidan är dom fett kräsna när det gäller mat och sånt, så jag lugnade ner mig efter ett tag. Men mamii å babii tyckte om den.

Se va god den här ser ut, så blev inte min men den blev god ändå. Blir väl godare för varje gång jag gör de =P hoppas jag iallafall :P




När jag stod i duschen fick jag ett "god morgon" sms av min älskling, ÄLSKAR dom sms, <3. Finns inget bättre än ett mess eller samtal av min älskling på morgonen.
Nu är han på fotbolls match, hatar att han spelar fotboll eftersom han alltid skadar sig, men han tycker om att spela så jag låter honom göra det, men tycker inte om det ändå. Men sålänge han tycker om det och han är glad att spela så gör de mig inget, jag kan ta hand om hans skador då. Hoppas dom vinner matchen. =) Lycka till älsklingen (L)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0