Mys

Igår var jag med älsklingen i stan, vi satt på en skit mysig plats inne i stan. Skit skön plats vid vattnet, log i älsklingens knä å mös.
Gjorde samma sak idag, fast först så åkte jag till Fisksätra, sen åkte vi tillbaka till stan och mös vid samma plats som igår, SKIT mysigt att sitta med min älskling i värmen och mysa. Finns inget mysigare än att hålla min älskling i min famn. När vi var på väg till Fisksätra märkte älsklingen att han hade tappat bort armbandet jag köpte till honom förra året i födelsedags present. Han blev skit ledsen och jag kan förstå honom, kände samma sak i förrigår när jag trodde jag hade tappat bort mitt armband jag fick av honom förra året på min födelsedag. Men till skillnad från min älskling så hittade jag min, han kommer aldrig få tillbaka hans, för den tappade han bort i stan (Omöjligt attt hitta då) medans jag tappade bort den vid IP.

Han var skit ledsen typ hela dagen över den, kan förstå det. Men det finns inget vi kan göra åt det nu. Jag sa att jag kunde köpa en ny till honom, man han ville inte, förstår det för det blir inte samma sak, den har minnen. Förlåt älsklingen <3

Jag har kommit på att ALLA är skit. Kriga inte för någon som inte förtjänar det, det har jag lärt mig nu efter att jag krigat så mycket helt i onödan. Den enda som är värd att kriga för är min älskling <3.
Hatet i mig växer bara mer å mer för varje dag. Trodde aldrig jag skulle känna så mycket hat, men nu känner jag det och det börjar irritera mig. Fan va bra att jag har älsklingen som kan ge mig kärlek och som jag kan byta ut mitt hat mot kärlek
<3 ÄLSKAR DIG ÄLSKLING <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0