irriterad

Jag försov mig på morgonen eftersom jag somnade vid typ halv fem. Jag vaknade av ett sms klockan tio då min första lektion var, på smset stod det "Vart är du?" och jag svarade att jag försov mig och att jag skulle komma sen. och som svar fick jag "Ofta! Du måste komma vafan". Är du trög eller jag sa att jag försov mig. What´s your problem??
Men jag segade mig upp för det tar mig mer än 40 minuter till skolan så jag kände att det inte var någon ide att stressa till skolan om lektionen ändå skulle vara slut när jag kom fram.

När jag började göra mig iordning började jag fundera över vad som egentligen hände igår på kvällen. Först så tänkte jag "nej jag drömde att något gick fel på kvällen" för hur skulle något ha kunnat gått fel om jag var så gullig hela kvällen. ( om något går fel brukar det vara mitt fel). Men sen blev jag bara försvirrad och tänkte finns inget bättre än att prata med älsklingen om det istället.   
Sen fick jag ett sms från projektgruppen och sa att mötet idag skulle vara klockan 13. Och sen blev jag bombad med sms och samtal från älsklingen.

Jag seriöst fattar inte vad som hände igår på kvällen, jag var inte sur på honom blev bara så chokad över det. Men han bad om ursäkt för det och jag förlät honom.

När jag kom till skolan satt vi och väntade på en som segade på att dyka upp. ( kom ihåg att jag fortfarande är hela tiden irriterad) så när hon sen dök upp gick vi till biblioteket och började hålla på med projekt saken. Dom satt och skrev lite saker på rapporten och jag höll på med Sudouko då en av tjejerna (samma som skickade smset) säger med bitch röst "kan du lägga ner de där, du kan göra det på tåget". Jag menar OMG jag är redan SKIT irriterad på er måste ni göra det värre.
Iallafall blev mycket tjaffs mellan oss alla sen vi hem.

Och lyssna dom förväntar sig att jag ska sälja biljetterna till studentskiva =S

Jag ringde älsklingen på väg hem och båda blev irriterade över att jag fick ansvaret att sälja biljetterna. Men iallafall vi pratade tills mitt batteri dog och sen dess har jag pluggat.

Det blev lite kort nu på slutet för jag orkar inte sitta här mer vill ringa min älskling nu.
Men God natt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0