Vet inte ...

Vet inte varför men igår när jag berättade för älsklingen om min blogg blev han arg. Jag förstår inte vad de e att bli arg över. Han överdrev bara, som om jag skulle spendera hela mitt liv sittandes här och blogga. Men så är det ju inte, jag sitter ju bara här när jag har tid. Men men det gick bra.

Iallafall idag va jag med min pappa hela dagen, skit trevligt. Pappa skrattade åt mig sen när vi kom hem bara för att jag satte mig vid dator för att leta upp lite saker vi pratade om under dagen. Han tyckte de va kul för att jag hann knappt komma in innan jag sprang upp och hämtade min dator och satte mig i vardagsrummet bredvid pappa för att kolla upp de sakerna. Han kollade upp lite medans jag gick ner för att stryka hans skjorta.
Sen när han åkte till jobbet vid fem tiden satt jag och min lillasyster kvar vid datorn och fortsatte kolla när vi av slumpen hittade en bild på min fasters man, jag sa till syrran att det va han hon bah nej sen kollade jag på namnet då va det min kusins namn. Visst är världen liten =P. Skit kul.
Sen dog datorn då gick syrran ut för att vara med min stora syster, då bestämde jag och mamma oss för att ta en promenad. Skönt väder så det va trevligt med en promenad.

Jag har lite besluts ångest över högskole valen. Vet inte vad jag ska söka =S jag har sökt men börjar ångra mig =S. Asså jag vet inte vad jag vill bli längre. För många som lägger sig i mitt val att jag inte vet längre =S. Så jag och mamma satte oss och kollade några utbildningar. Men fortfarande vet jag inte =S.
Vi får väl helt enkelt se sen om jag ska låta min ansökan vara som den är nu eller ändra den, jag har fortfarande 9 dagar kvar.

Kom ihåg: Så länge man inte ger upp har man ingenting fölorat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0