Tjock :'(

Fan va jag hatar att jag har blivit tjock. Fan sen jag va liten lovade jag mig själv att inte bli tjock igen men omg vad har hänt =O jag föll. Jag har blivit tjock ='( .
Jag tröst äter eftersom jag känner mig så nere, och min flykt är godis, STORA portioner mat och snabb mat.  Fan det ska ta slut NU jag ska fan inte väga 60 kg. Jag ska väga 50 kg. Det betyder 10 hela kilo. Jag ska ha den bästa kroppen till om några månader. Om jag så fan ska sluta äta så får det vara så. Jag ska få bort allt fucking fett jag har på min fucking kropp. Annars är det fettsugning som gäller eller operation till magsäcken. JAG SKA FAN INTE VARA TJOCK.
Blir så deprimerad av det, alla runt mig är så smala. Ben. Omg och jag lever med två som ALDRIG blir tjocka hur mycket dom än äter. Och själv så är jag en sån som äter en liten godis bit och går upp 100 kg. ='(.
Hatar att visa mig när jag ser ut såhär, hatar att min älskling ens ser mig såhär, hatar när han ska hålla om mig också.
KOLLA INTE PÅ MIIG, I'M HIDEOUS ='(

Fan jag ska se ut såhär när jag har gått ner mina hundra tusen kilo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0