Älskling

Fan jag som va så glad och lycklig att min älskling äntligen känner lycka för första gången på så länge. Jag lyckades göra något rätt för en gångs skull, och han blev lycklig över det. Och det viktigaste för mig är hans lycka så det är ju självklart jag blir glad när jag gjort honom lycklig. Men hur länge höll den glädjen ? Fan ska dom alltid förstöra min lycka för? Alltså känner dom på sig att jag är glad eller? Känner dom verkligen nu måste vi förstöra för henne för hon är glad? Jag lovar det är alltid så när jag är glad försvinner alltid lyckan pga dom.
Men min glädje kommer ändå tillbaka eftersom älsklingen fortfarande är helt överlycklig och han smittar av sig. Så dom lyckas inte så bra, eller jo för en stund men som sakt älsklingen får mig på bättre humör <3

Han är min ängel <3

Kommentarer
Postat av: Angel! <3

='( OMG HATAR DOM! =(

Alltid ska dom förstöra för oss!!!

Jag är skiit lycklig för din kärlek habibti <3

You make my world! <3

I need you now (K)<3 Sooo much!

2009-07-22 @ 16:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0