:'(

Det jobbigaste jag hade i mitt huvud när jag och älsklingen blev tillsammans var att jag inte kunde sluta jämföra mig med hans ex. De högg till i mitt hjärta varje gång jag kände att jag va sämre än henne på något sätt, vad som helst.
Och jag är fan inte som henne, någonstans djupt inne vet jag att jag är bättre, men fan de blir svårt att inte tänka / känna att jag är sämre ibland =( .
Och omg vilket hugg jag fick idag på vägen hem från jobbet. Mikaela (ex:et) uppskattade ALDRIG någon älsklingen gjorde för henne. Han köpte alltid saker till henne och hon uppskattade aldrig de. Han bjöd henne alltid på saker, gjorde SKIT mycket för henne och hon uppskattade inget. Men jag är fan inte som henne. Jag uppskattar ALLT älsklingen säger och gör. ALLT, ALLTID. finns inget jag inte uppskattat. Men aj idag.
Han köpte smycken till henne men hon använda dom aldrig, jag har använt allt jag har fått av honom. Och i student present fick jag av mamma och pappa ett guld halsband som jag har på mig nu. Alltså har jag inte halsbandet jag fick av älsklingen på mig. Men jag har haft den på mig från dess att jag fick den tills dagen då jag tog studenten. 
Så på väg hem från jobbet idag säger han att jag är som henne och "du uppskattade dom lite längre än henne". Jag uppskattar dom fett mycket och jag kommer ju ta på mig dom sen igen, vill bara ha på mig den här just nu.


Fan jag är inte som henne ='(

Kommentarer
Postat av: Jeraquill

Du är inte som henne på något sätt. Man kan inte jämföra två människor på det sättet. Och din hadling du gjorde har ju inget med om du uppskattade presenten du fick eller inte, jag gissar på att du har visat din uppskattning och att han blev glad när du gjorde det och jag förstår att man blir glad av att se när ens kärlek har på sig smycket man givit iväg. Dock kan man inte förvänta sig att du har det på dig hela tiden. Plus att man visar inte uppskattningen så... Du har redan visat din uppskattning till smycket och jag gissar på att du fortfarande är väldigt glad över det och håller det kärt eftersom det är något du fått av honom men bara för att du inte använder det betyder det inget mindre. Och man kan inte/ska inte jämföra sig med ett x? Vad är det för larv? Du vet att du är mycket bättre thats it vad får dig att tveka på den punkten? Ha en bra dag ta hand om dig.

2009-08-01 @ 17:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0