Jay =)

Idag va jag med Jay på dagen. Vi satt typ och pluggade i några få minuter (bad I know) sen bestämde vi oss för att gå och köpa något gott :P (Med Jay betyder inte det godis =) ). Vi gick ner till Coop som ligger bara några meter från honom men dom hade inte de vi ville ha så Jay föreslog en promenad till Willys. Jag blev chokad (trodde avståndet var längre än de egentligen var) men vi gick ändå. När vi kom dit blev de en sån näringskaka, lite nötter, Ramlösa och mina favoriter Baby carrots :).
När vi sen kom tillbaka hem så åt han lite sen satte vi oss och kollade på en film. Skit trevligt =) Alltid trevligt att vara med Jay =) He literally swept me off my feet =)



Jag skulle egentligen ha åkt till Sofia efter men de blev inte så, så jag åkte hem och har skit tråkigt. men men dagen var annars skit trevlig och rolig med Jay =)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0