SLUTA :@

Efter inlägget i natt tog de mig ett tag innan jag somnade, när jag väl lyckades somna ringer min mobil och de kändes inte ens som att jag hade sovit något alls då, för telefonen ringer vid 5:21. De är älsklingen som ringer för han hade blivit arg över inlägget, och allt skit han sa gjorde mig bara mer och mer galen på honom. För de han sa va så himla löjligt. (Detta händer ALLTID varje gång jag skriver i min blogg, asså seriöst jag ville ha den för att kunna skriva de jag känner, tycker och tänker)  
Asså OhMyGod väcker man mig bara för de? Seriöst ? Jag orkar inte, sluta bara läs bloggen seriöst. Gör det nu!  

Asså herregud han sa att han skulle sova vid klockan typ 12. Och jag trodde han sov, hur och varför vaknade du för att läsa min blogg klockan 5 på morgonen? Blir galen. Du är så himla löjlig, fattar du inte hur sjukt de låter de du säger? Jag orkar inte längre sluta va här inne, jag vill inte ha dig som en läsare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0