I love you

Omg kan inte sluta gråta, vill bara in till min syster och bara ge henne en enorm kram men vill inte väcka henne ='( Fan offrar allt för henne. Fan vilken dålig syster jag har varit de senaste åren, Fan har jag gjort. Jag mår så dåligt. Dodo förlåt =( <3 I love you i'm sorry =(

Jag ska ge henne allt hon vill ha, hon ska få ugglan från Thomas Sabo (hittar tyvärr ingen bild på den men visar imorgon efter att jag köpt den). Allt hon vill ha. Jag ska göra henne bortskämd, kvittar om jag blir fattig <3

Kommentarer
Postat av: Jay

A det är bra men skäm inte bort henne allt för mycket komihåg att lite pengar ska till http://www.youtube.com/watch?v=Q_0kTZ0quGs

om dom klarar det KLARAR DU DET!!



Kom ihåg att ta hand om dig ;) KRAM

2009-10-23 @ 15:02:00
Postat av: Anonym

hihi nej nej de kommer bli pengar över till de, jag lägger undan ;):P

Jag kommer klara det ;)

2009-10-23 @ 20:15:53
URL: http://beautiifulm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0