träning + ångest ?

Nu har klockan precis passerat 3 och jag orkar inte träna mer, jag har hållt på i timmar (F*n jag kommer ha feta träningesvärken när jag vaknar.) .
Ångrar godiset jag och Sofia åt. Vi hade en så lyckad power walk att de kändes hemskt att äta dom där godisarna. Men jag är beroende och jag kunde inte motstå, jag föll.
Jag måste verkligen sluta äta godis, byta ut mitt sockerberoende mot något annat. Jag kan byta ut de mot frukt men då måste de vara goda frukter. Men tyvärr är de inte säsong än för dom. Jag väntar ivrigt så att jag kan sluta gama godis och bli nyttig för en gångs skull. 

Jag vill bara att Jay ska bli frisk någon gång så vi kan komma igång med träningen han har lovat att hjälpa mig med. Han är nämligen VÄLTRÄNAD och han kan verkligen motivera mig. Behöver bara få honom frisk så att han kan träna igen.  Blir frisk nu =(
Pratade med honom när jag va på väg hem från Sofia när jag kände ångesten över vad jag hade gjort. Vi började prata om att jag ville bli vältränad och jag ville de nu orkade inte vänta månader på att bli de, så vi började prata om preparat man kan ta, men han ville inte att jag skulle ta dom för då fuskade jag bara. Men jag vill vara smal nu =( Låt mig få fuska lite =(

Iallafall jag väljer att göra de the right way så därför har jag tränat som f*n nu för jag måste få bort de jag åt tidigare under dagen. Allt kanske inte kommer bort idag men det finns alltid imorgon =)

Och Jay du MÅSTE bli frisk nu, för hemma och ensam kan jag hitta massvis med saker för att fuska ju. I need your help, and I need it now :$


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0