Ros =)

Nu ska jag berätta vad som hände när jag skulle sitta och plugga med Jay i biblioteket.

Jay ringde mig vid 12:07 och säger att han kommer sega lite. Och jag sa att de inte gjorde något eftersom det skulle ta mig minst en timme att ens komma fram.
När jag kommer fram till stationen (13:17) ringer jag för att kolla hur långt han hade kommit och han hade inte kommit långt eftersom han befann sig på samma plats han hade varit en timme innan. Men han väntade på en buss som han sa va försenad. Det gjorde mig inget utan jag segade och gick i slowmotion för att möta honom vid busshållplatsen. Klockan 13:32 var han framme och eftersom jag inte hade ätit något och höll på att dö av hunger bestämde vi att vi skulle äta innan pluggandet.
Efter maten bestämde vi att man inte kan plugga utan godis så vi gick förbi Hemköp och köpte en "hink" godis =) Vi satte oss sen vid ett bord i biblioteket och började ta fram allt. Böcker, pennor, miniräknare, ja allt förutom block som lilla Jay hade glömt.
Så han säger att han ska spring ner till bokhandeln och köpa ett block, innan han springer ner tar han fram ett papper och ger mig de. Sen försvann han och jag läste vad som stod på den (som jag sakt innan, de Jay säger rör verkligen mitt hjärta så enormt mycket). Läser första meningen och jag får feta smilet, läser nästa mening och mitt smile blir större, läser tredje, fjärde osv och mitt smile blir bara större pch större. När jag läste klart den fina texten han skrivit till mig blev jag så himla glad. Väntade bara på att han skulle komma tillbaka så jag kunde tacka för de fina orden. =)

Att springa ner till bokhandeln bör inte ta mer än 5 minuter men han försvann ett bra tag, när han kom tillbaka hade han en ros i handen till mig. =) Å så gullig man kan vara asså. Blev så himla glad, de där gav mig ett smile som inte gick bort.
Efter alla hans surprises satte vi oss ner och började plugga. Han är duktigare än han tror, men han använder miniräknaren för mycket =P.
Sen kom Arvid och dom satt och höll på och mobba varandra samtidigt som Jay försökte lösa hans ekvationer och Arvid läsa sina Kanin-böcker. =P
Efter några timmar i biblioteket började vi röra oss hem =)



Min Ros och texten


Min godis "hink" =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0