hatad

Alla hatar mig. Ingen tycker om mig längre. Fan jag orkar verkligen inte med livet mer. Jag bara förstör för alla. Förstör älsklingens liv och alla runt omkring honom. Önskar jag bara kunde försvinna under jorden och aldrig mer komma tillbaka. Bara så att alla kan leva ett lugnt liv utan mig.
Fan, va fan är det här för liv? Seriöst! Jag vill inte leva längre vill bara försvinna. Så att alla slipper mig och aldrig mer behöver tänka på att jag är i deras liv eller att jag ens finns och att de känner mig. Så alla lever de liv dom levde innan jag kom in i det.
Vill bara bosätta mig i en håla mitt ute i ingenstans utan tillgång till världen utanför. Bara för att skydda hela världen från mig.

Hatar att folk mår dålig och att veta att det är mitt fel att dom gör det, OMG döda mig right now. Kan inte leva och veta att jag skadar någon. Hell no jag dör hellre.

Jag tror jag stänger in mig utan tillgång till dator och mobil. Utan att någon kan kontakta mig. Då funkar allt bra utan mig. Allt var ett misstag, jag borde aldrig ha gjort något från första början, borde ha stannat i mörkret där jag var innan. Borde aldrig ha tagit mig ut från mörkret. Jag klarade mig bra där, i min ensamhet. No one got hurt då. Alla va all happy då. Tror jag kryper tillbaka dit igen för att se alla happy igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0