vänner

De finns alltid vänner som får en att känna sig glad och på bra humör. Vänner som verkligen rör ens hjärta med de gulliga orden dom säger. Man blir så glad när man har såna vänner. Jag vet iallafall att jag är extremt glad att ha såna vänner. Vänner som värmer mitt hjärta varje gång vi pratar. Dom säger alltid de orden jag vill höra när jag känner mig nere.

Jag fick ett jättegulligt sms för någon vecka sen av Jay, och orden han sa värmde mitt hjärta enormt mycket. Fan va gullig man kan vara. Jag mådde så dåligt vid de tillfället och det där sms:et fick mig att le vilket jag kände att jag inte hade gjort på länge.
Det är något med Jay som får mig att le varje gång vi pratar. Utan att han vet om det så värmer hans ord mig extremt mycker när jag befinner mig i mörkter.
Fick några gulliga ord av honom idag också vilket gjorde mig glad igen =)

There is something special about that boy ;)


Thank you for being my friend =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0