what?

What did i ever do to you? Fan ska du vara så rude mot mig för när jag inte gjort något, när jag inte haft något emot dig heller? Jag förstår inte vad jag gjort för fel? Jag menar jag kan inte ha gjort något fel, för jag har inte sett dig på någon månad och inte förstårt något som du sa att jag gjorde sist jag såg dig. JAG FÖRSTÖR INGET NU SÅ WHAT THE FUCK ÄR DITT PROBLEM?
Seriöst du kan vara den som berättar för honom varför jag inte kommer komma över eller träffa er mer. You do that. Och kommer han och frågar mig kommer jag bara säga att han lika gärna kan få svaret från dig eftersom det är ditt fel att jag inte kommer komma över mer.

Fan seriöst?

Dom är trevligare mot mig hos Jay än va du är =S hur fan går de ihop. Bör de inte vara så att du är trevligare mot mig än va Jays föräldrar är mot mig? Fan Jays föräldrar är dögulliga mot mig, va är du? bara fett rude =S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0